donderdag 1 november 2012

Op deze blog zal ik voornamelijk schrijven over Dingen Aan Ierland Die Ik Tof Vind. Mijn keuze hiervoor is heel pragmatisch van aard: er zijn namelijk niet genoeg Dingen Aan Ierland Die Ik Niet Tof Vind om er over te kunnen bloggen. Het enige dat ik pertinent Niet Tof vind aan Ierland zijn de toiletten in de pubs, die enorm ongezellig zijn. Ik vind dat ze daar echt niet goed over hebben nagedacht.



In het algemeen durf ik te stellen dat het in Ierland Tof is, veel Toffer zelfs dan hier: de mensen zijn er vriendelijker tegen elkaar, de natuur is er veel mooier, het weer is er al met al zo slecht nog niet, en als ze muziek beginnen maken met hun fluiten en violen, dan vind ik dat altijd heel erg mooi.

Ik hoop dat iedereen die mijn blog leest nieuwe dingen leert over Ierland en uiteindelijk ook zal gaan vinden dat het echt een enorm schoon land is, zoals wij dat hier zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten